Gülümse, kalbin sızlıyorsa da, hatta kırılmışsa da. Gökyüzü bulutlarla doluyken seni yakalar. Eğer korkuların ve üzüntülerin arasında gülmeyi başarırsan, yarın güneşin senin için doğduğunu görürsün. Yüzünü keyfinle aydınlat. Hüznün bütün çizgilerini sakla. Belki gözyaşı çok yakında. İşte tam da o zaman gülümsenin zamanı. Gülümse, ağlamak neye yarar. Sadece gülümse. O zaman hayatın hâlâ yaşanmaya değer olduğunu görürsün.. :)


Ara ki, bula ki ,)

28.7.10

Teşekkürler..


Teşekkürler, Sevdiğim erkek olduğun için;

- İlk buluşmamızdan sonra beni telefon başında günlerce bekletmediğin için teşekkürler.
- Doğum günümde annem ve babama, beni sana kazandırdıkları için teşekkür ettiğin için teşekkürler.
- Kafiyesi bile olmayan aşk şiirleri yazdığın için teşekkürler.
- Hiç sevmediğin halde kedime katlandığın ve onun dokuz canını test etmediğin için teşekkürler.
- Kolunu "Bu benimdir, dokunulamaz" işareti gibi boynuma dolamadığın için teşekkürler.
- Arkadaşlarımla arkadaş olduğun için teşekkürler.
- Balayının bittiğini bana hiçbir zaman söylemediğin için teşekkürler.
- Aslında hiç görmek istemediğin bir filmin kuyruğunda benimle birlikte saatlerce beklediğin için teşekkürler.
- Masanın üzerine çerçeveli bir resmimi koyduğun için teşekkürler.
- Beni işimden arayıp kulağıma tatlı saçmalıklar fısıldadığın için teşekkürler.
- Banyoda sürpriz konuğum olduğun için teşekkürler.
- Kendi hatalarını kabul ettiğin ve benimkileri gündeme getirmediğin için teşekkürler.
- "Ben" 'i "Biz" olarak değiştirdiğin için teşekkürler.
- "Hayır" 'ın "hayır" anlamına geldiğini anladığın için teşekkürler.
- "Haayyııır" 'ın "Evet" anlamına geldiğini anladığın için teşekkürler.
- Beni benden çok sevdiğin için teşekkürler.
- Benim olduğun için teşekkürler, sonsuza dek.

********************************************************

Teşekkürler, Sevdiğim kadın olduğun için;

- İlk buluşmamızdan sonra telefonlarıma cevap verdiğin için teşekkürler.
- Tadı bir ömür boyu sürecek olan o ilk opücük için teşekkürler.
- Büroma, birlikte mükemmel bir hayat vaad eden aşk şiirleri faksladığın için teşekkürler.
- İlişkimize önyargılı düşünceler ya da bir kurallar kitabı ile başlamadığın için teşekkürler.
- Her gece uyumadan önce sadece "İyi geceler" dilemek amacıyla aradığın için teşekkürler.
- Yanımda kendini, seni makyajsiz görmeme izin verecek kadar rahat hissettiğin için teşekkürler.
- Annemlerde kaldığımız gün, gecenin bir yarısı koklaşmak niyetiyle odama süzüldüğün için teşekkürler.
- Yakalanmadığın için teşekkürler.
- Fırlattığım aşk tanrısı okunun tam hizasında durduğun için teşekkürler.
- Saçımdan eksilen her yeni tele benimle birlikte yas tuttuğun için teşekkürler.
- Yastığım olduğun için teşekkürler.
- Şimdiye kadar nikah masasına oturan gelinlerin en güzeli olduğun için teşekkürler.
- Ailemi, oğullarını kaybetmeyip bir kız kazandıklarına ikna ettiğin için teşekkürler.
- Bana doğumgünü veya yıl dönümü gibi özel günlerin gelmek üzere olduklarını hatırlattığın için teşekkürler.
- Fazla kilolarımdan şikayet ettiğim zaman bana "Artık sevmek için daha çok şeyim var" dediğin için teşekkürler.
- Benim bir numaralı hayranım olduğun için teşekkürler.
- Dünya uzerindeki en iyi arkadaşım olduğun için teşekkürler.
- Beni benden çok sevdiğin için teşekkürler
- Bana bütün bu duyguları yaşattığın için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder