Gülümse, kalbin sızlıyorsa da, hatta kırılmışsa da. Gökyüzü bulutlarla doluyken seni yakalar. Eğer korkuların ve üzüntülerin arasında gülmeyi başarırsan, yarın güneşin senin için doğduğunu görürsün. Yüzünü keyfinle aydınlat. Hüznün bütün çizgilerini sakla. Belki gözyaşı çok yakında. İşte tam da o zaman gülümsenin zamanı. Gülümse, ağlamak neye yarar. Sadece gülümse. O zaman hayatın hâlâ yaşanmaya değer olduğunu görürsün.. :)


Ara ki, bula ki ,)

30.7.10

Kedi içinde Gamze! (:


Ben tahmin edemiceğiniz kadar çok seviyorum kedileri. Sokakta gördüğümde bile kucağıma almamak için zor tutuyorum kendimi. Kirli, böcekli olabilirler evet ama bu durumun onlara dokunmam için engel olarak düşünmedim hiçbir zaman. Benim de çok kedim oldu zamanında ama çalışmaya başladıktan sonra bakım ilgim azaldı annem de bizim sayemizde sevmeye başalmıştı ama ona da zor gelmeye başladı ve ben de artık uzaktan sevmeye mecbur kaldım anlicağınız. Ama ilerde kendi evime mutlaka bi kedicik alabilirim. Çünkü şuna inanıyorum ki gerçekten evde hayvan beslemek insanlardaki negatif elektriği alıyolar, evet biraz karşılıklı sevgi oluyo :) Siz onları sevmekten mutluluk duyarken onlar da size böyle karşılık veriyor. Aslında sevgi karşılıksız derler bi bakıma öyle tabi ama keşke her karşılıklı sevgi böyle mutlu etse herkesi.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder