Gülümse, kalbin sızlıyorsa da, hatta kırılmışsa da. Gökyüzü bulutlarla doluyken seni yakalar. Eğer korkuların ve üzüntülerin arasında gülmeyi başarırsan, yarın güneşin senin için doğduğunu görürsün. Yüzünü keyfinle aydınlat. Hüznün bütün çizgilerini sakla. Belki gözyaşı çok yakında. İşte tam da o zaman gülümsenin zamanı. Gülümse, ağlamak neye yarar. Sadece gülümse. O zaman hayatın hâlâ yaşanmaya değer olduğunu görürsün.. :)


Ara ki, bula ki ,)

24.7.10

Gamze sonunda Tarsus'ta (:




Bugün iş çıkışı nasıl fırladım bilmiyorum ama 13.30 trenine yetiştim (her zaman trenleri kaçıran ben bu halime çok şaştım tabi ki:) ve soluğu Tarsus'ta aldım. Ani bi karar oldu bu kısa yolculuğum ama zaten böyle ani karar vermedikçe kalıyorum burda ve gidemiyorum biliyorum :) Ve dolu dolu bi cumartesi yaşadım Portakalımla* :) Tabi günün güzel geçmesine katkısı olduğu için ona da burdan teşekkürlerimi yolluyorum ;) Tabi gezmekle kalmadık bol bol fotoğraf çekildik. Şimdi canınız çekmesin ama Bicibici* ile olan fotoğraflarımızı ve ardından şahane süprizimi yayınlıcam (hayvanseverler'e özel;)

2 yorum:

  1. küp*ümmm fotolarr superrrr tıplere bak:D benım ıcınde cok keyıflı bı gundu son anda hayvanat bahcesını akıl edıp gırmemız ayrı bı guzellık kattı gunumuze psikopat maymunu cok sevdımartık sık sık ziyaretıne gıdecegım:D

    YanıtlaSil
  2. ne güzel sana böle bi dost daha kazandırdıysam :D :D gidelim tabi ben gelsem de özel onun yanına gidelim bi tek yine çığlık çığlığa bağırarak fotoğraf çekelim :D

    YanıtlaSil