Gülümse, kalbin sızlıyorsa da, hatta kırılmışsa da. Gökyüzü bulutlarla doluyken seni yakalar. Eğer korkuların ve üzüntülerin arasında gülmeyi başarırsan, yarın güneşin senin için doğduğunu görürsün. Yüzünü keyfinle aydınlat. Hüznün bütün çizgilerini sakla. Belki gözyaşı çok yakında. İşte tam da o zaman gülümsenin zamanı. Gülümse, ağlamak neye yarar. Sadece gülümse. O zaman hayatın hâlâ yaşanmaya değer olduğunu görürsün.. :)


Ara ki, bula ki ,)

7.9.10

Welcome Gamze!

Ben geldim canım takipçilerim. Geldim ama zorla vala. Hiç bırakmak istemedim Bodrum'u. Canım arkadaşlarım saolsunlar tatilime renk kattılar. Ve Mersin havası bana yaramıyor onu farkettim :D Mümkün olsa geri dönerdim. Huzuru Bodrum'da mı buldum ne? :D
Bu arada bi kitap okudum tekrar kitap aşkım depreşti yemin ederim. Tatilimin son günlerine de Pucca* renk kattı diyebilirim. Mutlaka okuyun bence. Acaip akıcı; bırakıp yemek yeme, su içme gibi ihtiyaçlarınızı bile gidermek istemiceksiniz o derece! :D
Şimdi de bi başka kitaba başladım düşüncelerimi mutlaka ileticem ;)
Kitap okumak güzel şey canım takipçilerim. Gezmek, tozmak, sinemaya gitmek herhangi bi aktiviteye katılmak kadar eğlenceli ve eğitici bence. Lütfen çocuğum da benim gibi kitap kurdu olsun Allahım lütfen! Siz de ne yapıp edip bebelerinize, kardeşlerinize, arkadaşlarınıza aşılayın. Biraz sosyal mesaj içerikli oldu ama gerçekten iyi olduğunu hissetmesem inanmasam bu kadar ısrar etmem gerçekten ;)
Biraz özlem giderdik izninizle ben kaçayım. Doyamadan böle :D

1 yorum:

  1. hoşgeldin :)
    kitap aşkı depreşmeli depreşmiyorsa depreştirilmeli.
    o bambaşka bi dünya ve ben zararını gördüm diyeni ben görmedim

    YanıtlaSil