Gülümse, kalbin sızlıyorsa da, hatta kırılmışsa da. Gökyüzü bulutlarla doluyken seni yakalar. Eğer korkuların ve üzüntülerin arasında gülmeyi başarırsan, yarın güneşin senin için doğduğunu görürsün. Yüzünü keyfinle aydınlat. Hüznün bütün çizgilerini sakla. Belki gözyaşı çok yakında. İşte tam da o zaman gülümsenin zamanı. Gülümse, ağlamak neye yarar. Sadece gülümse. O zaman hayatın hâlâ yaşanmaya değer olduğunu görürsün.. :)


Ara ki, bula ki ,)

2.11.10

28.10.2010 için yazılmıştır! (ˆ◡ˆ)


Gelemedim ya doğum günümde bloguma gelemedim sizle bişiler paylaşamadım.
Ama o kelimeyi duyuyor gibiyim 'iyi ki doğdum' :)
Gerçekten harika bi doğum günü geçirdim.
Mutluydum en azından ve huzur da yanımdaydı daha ne olsun?

Başlıyorum.. :D
Herşey gönlümce olsun,
Yeni yaşım 25 bana uğur getirsin,
2011 benim yılım olsun,
Sevdiklerim yanımda ama sevmediklerim çantamda olsun (onlardan öğrenceklerim bitmicek lazım olduklarında çıkarabileyim:),
Şu dakikadaki mutluluğum benimle kalsın, 26 gelse de bile hiç biyere gitmesin hatta giderse de çoğalsın geri dönsün,
Derler ya bi insan mutlu değilse yanındakileri de mutlu edemezmiş diye; hıh işte beni hep mutlu edenler yanımda olsun,
25 olduğuma bakmayın hala minicik bi kız çocuğuyum, o yüzden kötü bişi olduğunda beni gördükleri anda şu kelimeler akıllarına gelsin.. 'Bir minicik kız çocuğu bak duruyor orada hala.. Anlatamam gördüklerimi o neşeli çocuğa..' (http://fizy.com/#s/1lry9p)
Kalbim kırılmasın,
Hayallerim suya düşmesin,
Ve ve ve..

Bu liste böyle gider canlarım o yüzden bütün iyi şeyler beni bulsun kafi ;)

Aaaa bu şarkıyı dinlemeden olmaz♥
http://fizy.com/#s/1ajf20

Hepimize mutlu günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder